Usługa co packing jest coraz bardziej rozpowszechnioną usługą i coraz częściej świadczona jest przez operatorów logistycznych czyli firmy zewnętrzne. Dodać trzeba, że pakowanie towarów nie jest jedyną usługą, która przy okazji co packing jest świadczona. Każda firma, która zajmuje się sprzedażą towarów, produkcją czy importem, prędzej czy później skorzysta z tego typu usług.
Na czym to polega?
Usługa co packing to cały szereg czynności związanych z pakowaniem i przepakowywaniem określonych produktów. To przepakowywanie towarów z opakowań zbiorczych w pojedyncze, z opakowań zniszczonych w dobre, łączenie produktów w pakiety promocyjne, tworzenie gotowych zestawów do bezpośredniej sprzedaży. Dodatkowo takie firmy projektują opakowania, drukują je, promują produkty. Pakowanie towarów to jedna część usług podstawowych, natomiast dodatkowo firmy oferują jeszcze etykietowanie towarów, foliowanie, dołączanie do produktów gadżetów reklamowych czy też dołączanie podstawowych informacji o produkcie. Mówiąc jednym zdaniem co packing to usługi związane z pakowaniem i wszelkimi działaniami marketingowymi odnoszącymi się do danego produktu.
Kto korzysta z pakowania towarów?
Większość producentów, importerów, sprzedawców w sklepach internetowych to klienci firm zajmujących się co packingiem. Pakowane są różne towary kosmetyczne, medyczne, farmakologiczne, spożywcze, artykuły przemysłowe. Coraz częściej z tego typu usług korzystają także agencje reklamowe, które chcą wysłać swoim klientom lub kontrahentom promocyjne lub reklamowe pakiety. Współpraca z tego typu firmą niesie ze sobą wiele korzyści. Oszczędza się czas, pieniądze i miejsce, które w innym przypadku byłoby przeznaczone na pakowanie towarów.
Same zalety
Co packing niesie ze sobą same zalety, pod warunkiem, że podpisze się umowę z firmą solidną, profesjonalną i taką, która ma określoną już na rynku swoją pozycję. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie dla wielu przedsiębiorców, pozwala im na zajęcie się w pełni swoim zakresem prac, czyli produkcją, sprzedażą lub dystrybucją danych towarów.Pakowanie towarów i usługi jemu towarzyszące pozwalają na w pełni profesjonalne wypromowanie danego produktu. Na zaproponowanie klientowi towaru bardzo dobrze zapakowanego, idealnie wypromowanego i dokładnie opisanego.