Poszukujesz programu, który pozwoli ci łatwiej zarządzać firmą? Symfonia finanse i księgowość to oprogramowanie stworzone dla ciebie, zawierające wszystko czego wymaga się od dobrego programu dla księgowości. Symfonia system finansowy pomoże na nowo naprowadzić naszą firmę na właściwe tory, porządkując wszystko po kolei.

Symfonia finanse i księgowość – dla kogo przeznaczony jest program?

Program dla księgowości, jakim jest Symfonia finanse i księgowość przeznaczony jest dla wszystkich małych i średnich firm. To właśnie symfonii system finansowy pozwoli nam na wspomaganie zarządzania i obsługę wielu firm jednocześnie, zezwalając nam tym samym na pracę wielu użytkowników w sieci nad programem. Jego wewnętrzny charakter doceniło już wielu użytkowników. Sami możemy wybrać język programowania raportów, dzięki czemu zyskujemy dużą indywidualizację. Ten program dla księgowości stosuje wymianę informacji pomiędzy programami, a bazą danych. Pozwala na eksport i import dokumentów zewnątrz, czyli spoza systemów. Możemy więc bardzo łatwo współpracować z programami magazynowymi czy handlowymi, wymieniając między sobą tekstowe pliki.

Symfonia system finansowy

System finansowy symfonii pozwala nam rozpocząć pracę w każdym miesiącu roku obrachunkowego, wprowadzając bilans otwarcia i obrotów rozpoczęcia. Definiujemy rejestry VAT, układy bilansu i rachunku zysków jak i strat. Wyposażamy się w mechanizmy automatycznego księgowania kosztów na podstawie zadanych kryteriów. Możliwe jest także stworzenie firmy testowej, która będzie podparta głównymi danymi firmy. Pozwoli to nam sprawdzić poprawność wykonywanych działań z pomocą symfonii finanse i księgowość. Programy dla księgowości posiadają także funkcję tworzenia kopii na podstawie wprowadzanych dokumentów. Dzięki temu wszystko odbywa się na podstawie szablonu księgowania dokumentów, które się powtarzają. Zyskujemy więc w naszej firmie niebywały porządek, a wszystkie dokumenty których szukamy znajdziemy w jednym miejscu, oszczędzając przy tym czas na poszukiwaniach. Możemy nadawać, niezależnie od ksiąg rachunkowych cechy dokumentów i im zapisom. Do każdego dokumentu możliwe jest także dołączenie dodatkowego opisu bądź komentarza. To jeszcze bardziej ułatwia nam całą organizację, a ich wyszukiwanie na podstawie znaczników usprawnia cały proces.

Artykuł powstał we współpracy ze specjalistami z https://www.tradiss.pl/system-sage-symfonia-erp/symfonia-erp-finanse-i-ksiegowosc.html