Standy kartonowe zwane również stojakami lub ekspozytorami to doskonałe narzędzia marketingowe. Dzięki dużej powierzchni można przedstawić na nich informacje, które nie mieszczą się na opakowaniu produktu. Pomagają zwiększyć sprzedaż wybranych artykułów dzięki ich kreatywnemu wyeksponowaniu.

Jak zaprojektować odpowiedni stand kartonowy?

Stojaki reklamowe są dopasowywane pod produkt, który chcemy zaprezentować. Ważnym elementem jest odpowiednia kolorystyka. Musi ona korespondować z produktami i wizerunkiem marki. Dobrze, aby wyróżniały się na tle konkurencji. Jeśli coś jest niebanalne, rozbudza ciekawość klienta. Na dobry projekt składa się oryginalność i atrakcyjna forma. Im więcej klientów zainteresuje się naszym standem, tym większa szansa na sprzedaż. Ludzie bardzo często są wzrokowcami i zapamiętują ciekawe elementy.

W trosce o środowisko

Standy kartonowe wykonane z są z tektury falistej, która jest przyjazna dla środowiska. Jest to materiał, który można poddać recyklingowi. Wykorzystanie takiej formy reklamy świadczy o tym, że firmie zależy na aspektach ekologicznych i redukcji niepotrzebnych odpadów. Dzięki temu, że standy można wykonać z lekkiej tektury, odchodzi się od używania plastiku, który jest często szkodliwy. Nie dość, że można wspomóc naszą planetę, to jeszcze można zyskać lekkie, łatwe do transportowania produkty, dzięki którym firma w dość tani sposób może zwiększyć swoją sprzedaż.

Zastosowanie standów kartonowych

Najczęściej taką formę reklamy można spotkać w sklepach czy galeriach handlowych. Wyeksponowane produkty mają za zadanie przyciągnąć uwagę klientów. Znajdują się na nich produkty promocyjne czy nowości, które wprowadza firma. Jednak stojaki kartonowe mają szereg innych zastosowań. Standy w mniejszych formatach można wykorzystać do przechowywania wizytówek czy ulotek. Ustawione na stoliku lub biurku zachęcą klienta do sięgnięcia po nie. Większe ekspozytory można umieścić również na uczelniach czy w przychodniach. Dzięki temu można zachować porządek w biuletynach czy informatorach. Zainteresowany pacjent lub student może w dowolnej chwili przeczytać interesujące go dane. Oprócz tego, że są to elementy reklamowe, pozwalają również utrzymać ład i zapewniają dostępność informacji.