Wizytówka w google to obecnie jedna z najbardziej podstawowych i najczęściej wykorzystywanych form reklamy w internecie. Nic dziwnego, jest to usługa całkowicie darmowa, powszechnie używana, a także mogąca przynieść naprawdę ogromne efekty podczas jej stosowania. Jakie dokładnie są zalety tego, że założona zostanie wizytówka google maps?
Prezentacja firmy
Każda wizytówka google zawiera w sobie takie informacje jak nazwa firmy, jej adres, strona internetowa, oraz dane do korespondencji mailowej i telefonicznej. Dzięki nim firma jest przede wszystkim lepiej rozpoznawalna i dostrzegalna w internecie. Co jednak konkretnie daje taka wizytówka?Ogromną zaletą posiadania wizytówki w google, jest niezwykle skuteczna reklama. Żadna inna forma reklamy w internecie nie dałaby tak niskim, bo w końcu zerowym kosztem możliwości dotarcia do tak dużej ilości klientów. Co prawda działa to jedynie lokalnie, ponieważ to mieszkający w niedużej odległości od firmy klient najpewniej skorzysta z jej usług po jej wyszukaniu, to jednak zasięg czysto teoretycznie jest zupełnie nieograniczony.
Zbieranie opinii klientów
Na tym jednak możliwości takiej wizytówki się nie kończą, ponieważ zawiera ona w sobie jeszcze jedną bardzo ciekawą funkcję, czyli opinie klientów. Każda wizytówka google maps daje użytkownikom możliwość ocenienia danej firmy oraz wpisania do niej swojej własnej notatki i informacji o jakości usług realizowanych przez daną firmę. Niesie to ze sobą dwie bardzo ważne kwestie. Po pierwsze taka wizytówka w google może albo bardzo utrudnić funkcjonowanie danej firmy, jeśli jej poziom nie będzie zbyt wysoki, a klienci będą tego świadomi, lub też pozwoli na napłynięcie nowych klientów, którzy czytając pozytywne opinie, zaufają im i sami zdecydują się skorzystać z oferty.Zawarte w wizytówce opinie mają jednak jeszcze inne ważne znaczenie. Stanowią swego rodzaju feed back dla firmy, co realizuje dobrze, a co może poprawić. Negatywne opinie nie muszą być jednym z gwoździ do trumny, lecz mogą być sygnałem, co poprawić w funkcjonowaniu i realizowaniu przez firmę usług. Dzięki nim również możliwe jest osiągnięcie o wiele lepszych wyników sprzedażowych, niż do tej pory. Jak więc widać zalety są obopólne.