Koniecznie trzeba zdawać sobie sprawę, że słodycze reklamowe pozwalają przedsiębiorstwu na długo zapaść w pamięci klienta, a także wywołać miłe skojarzenia z marką. Jakie są zdecydowanie największe atuty tego rozwiązania? Czym dokładnie powinien cechować się dobry producent cukierków?
Co warto wiedzieć o słodyczach reklamowych?
Zdecydowanie najlepszym możliwym rozwiązaniem będzie dobranie słodyczy reklamowych do sytuacji. Można zaobserwować, że największą popularnością cieszą się cukierki krówki. Droższą opcją będą pojedynczo pakowane czekoladki firmowe. Należy mieć świadomość, że firmy wykorzystują także do działań promocyjnych batony, lizaki, gumy do żucia, pastylki, kruche ciastka czy drażetki.
Warto wiedzieć, że nośnikiem reklamy będzie opakowanie. Oczywiście powinno być odpowiednio spersonalizowane dla określonych firm zamawiających gadżety. Koniecznie trzeba zdawać sobie sprawę, że coraz częściej Cukierki krówki mają fantazyjne opakowania. Mogą one nawiązywać do branży, w jakiej działa dane przedsiębiorstwo.
Gdzie najlepiej zdadzą egzamin słodycze reklamowe?
Należy mieć świadomość, że słodycze wykorzystuje nie w trakcie konferencji, targów czy różnych imprez branżowych. Nikogo nie powinien dziwić fakt, że zdecydowana większość osób uśmiecha się na widok słodkiej przekąski. Godny uwagi jest fakt, że słodycze mogą także zagościć w sklepie firmowym czy siedzibie marki.
Warto wiedzieć, że miejsca, w których można będzie otrzymać słodki upominek, zostaną bardzo dobrze zapamiętane. Koniecznie trzeba zdawać sobie sprawę, że lizaki lub cukierki mogą być świetnym gratisem w paczce podarowanej klientowi.
Największe atuty gadżetów reklamowych?
Krówki i inne słodycze przede wszystkim wzbudzają mnóstwo przyjemnych emocji w obdarowanych osobach. Należy mieć świadomość, że pamięć opiera się przede wszystkim na emocjach. Kolejną istotną zaletą jest niska cena. Godny uwagi jest fakt, że za 200 złotych można otrzymać aż 5 kg krówek. Jest to zatem, aż 360 cukierków. Każdy z nich może trafić do innej osoby.
W najprostszym możliwym ujęciu oznacza to, że koszt dotarcia do jednego klienta wynosi tylko 55 groszy. Producent cukierków ma w swojej ofercie produkty w różnych cenach. Ponadto słodycze są niewielkich rozmiarów.