Zalety reklam Google Shopping Ads są, ale tak naprawdę sprowadzają się one do tego, że konsumenci dobrze reagują na obrazy. Dodatkową korzyścią jest to, że w Zakupach Google nie ustalasz stawek za słowa kluczowe, jak w Google Ads. Oznacza to, że Google rozwinięte za Ciebie, łącząc produkty z zapytaniami i klientami je z synonimami. Oznacza to bardziej intuicyjne wyniki, gdy klienci szukają Twoich produktów, co przekłada się na ogólnie wyższą konwersję. Pamiętaj jednak, że nadal istnieją sposoby na wykorzystanie możliwości reklam produktowych Google, aby były skuteczniejsze.
Korzyści związane z usługą
Ponadto Google to firma ciesząca się dobrą reputacją. Twój docelowy klient może nie znać Twojej firmy lub nie znać jej jeszcze. Może nie znać Twoich praktyk biznesowych, ale zna Google. Wyświetlanie u góry strony wyszukiwania (oferta od tego, czy jest w reklamie płatna, czy nie), wyświetla Twoją firmę jako wiarygodną, która inaczej według wielu osób nie jest korzystnym miejscem zakupu. Korzyści z kredytu w Google Shopping po prostu przewyższają koszty i ryzyko z tym związane.
Google Merchant Center służy do reklamowania handlu elektronicznego
Najlepsi i najzdolniejsi w świecie e-commerce przechodzą w kierunku korzystania z reklam Google Shopping, ponieważ tam ich wyniki opłacają się w sposób, który był wcześniej bezprecedensowy. Przedsiębiorstwa gromadzą miliardy na reklamę komercyjną, ale konsument nadal musi sięgnąć po swoje urządzenie i poszukać produktu. Dzięki e-commerce i google merchant center Twój klient docelowy nie ma przeszkód na drodze zakupu.
Przeprowadzone wyszukiwanie w Google i Twój produkt w magiczny sposób pojawią się przed klientem. Teraz Twój docelowy klient ma wybór. Wybierze ten produkt, który lokalizuje się u góry strony z urzekającymi zdjęciami, lub może kliknąć link w połowie strony z informacją, że musi zostać przekierowany na stronę z tym tytułem.
Reklamy z listą produktów konwertują więcej z tematów, co daje powody do odwiedzin zdjęcia. Klient wie, czy będzie to dopasowane do jego wymagań, jeszcze zanim strona się otworzy. Poziom zaufania, który usługa wzbudza, jest niemożliwy do odtworzenia w reklamach tekstowych. Twoi klienci chcą zaoszczędzić czas, pieniądze i poczuć się, jakby pracowali z firmą, która dba o to, co jest dla nich ważne.